پرش به محتوا
Previous slide
Next slide

آینده خود را همین امروز بسازید

بیوگرافی مدیرعامل موسسه

دکتر حسین جلیلوند مدیر عامل مؤسسه

حسین جلیلوند دکترای علوم تربیتی از دانشگاه پنجاب هند، فوق لیسانس از دانشگاه دهلی دپارتمان علوم تربیتی عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری بمدت بیست و پنج سال معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری قائم مقام معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فردوسی رییس دانشگاه فناوری های نوین سبزوار رایزن فرهنگی ج. ا. ایران در کشور چین هم اکنون بازنشسته از دانشگاه.

سوابق علمی:

چاپ دو کتاب، دوازده مقاله علمی در مجلات علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور

اعضای این موسسه به یمن حضور چند ساله در کشورهای هند و چین و همچنین تحصیل در این کشورها حتی در سطح تحصیلت تکمیلی، آشنایی کامل به زبان انگلیسی و چینی داشته که این خود شاخصه مهمی است که این موسسه از آن برخوردار است.

مهندس صادق جلیلوند کارشناس ارشد M.B.A از دانشگاه و با سابقه حضور و تحصیل پنج ساله در کشور هندوستان و گذراندن دوره ابتدایی در این کشور، که آشنایی کاملی به زبان انگلیسی و چینی و حتی هندی را بطور مکاله دارا می باشد.

خانم صوفیا جلیلوند هم با همین شرایط حضور و تحصیل در کشور هندوستان و گذراندن فوق لیسانس در رشته اقتصاد کاربردی در دانشگاه تکنولوژی پکن، آشنایی کامل با زبان انگلیسی و چینی و همچنین مکاله و درک زبان هندی دارد.

خانم حانیه جلیلوند با حضورپنج ساله در کشور چین و تحصیل در مقطع لیسانس در رشته زبان و ادبیات چینی، آشنایی کاملی در حد مکالمه و نوشتاری به زبان چینی دارد. ضمن اینکه حضور در این کشور ها و آشنایی و تماس با مراکز دانشگاهی این کشور ها میتواند زمینه جذب و بکارگیری همکارانی را در این کشورها فراهم نماید که بموقع اقدام و معرفی خواهند گردید.

 

 

در مراسم جشن چيني ها به مناسبت دهه فجر عنوان شد/

سفير ايران در چين:آينده به ايران تعلق دارد

پكن – سفير ايران در اجتماع نخبگان و فرهيختگان چين به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامي گفت: آينده به جمهوري اسلامي ايران تعلق دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،گروهی از اقشار مختلف مردم چین از جمله نخبگان و دانشجویان این كشور عصر پنجشنبه با اجتماع در محل سفارت ایران در پكن در مراسم جشن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شركت كردند.

سفیر كشورمان در این مراسم كه ‘ مصطفی’ معاون بین الملل انجمن اسلامی چین نیز حضور داشت طی سخنانی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) نه تنها پایه های نظام دیكتاتوری رژیم شاهنشاهی را بركند، بلكه در جهت گیری سیاست خارجی ایران نیز تحولی بنیادین ایجاد كرد.

دكتر ‘مهدی صفری’ با اشاره به اینكه غرب طی بیش از سه دهه گذشته با یاری مزدورانش از همه توان خود برای به شكست كشاندن ایران استفاده كرده، افزود: اما آگاهان تصدیق می كنند كه با مشاركت فعال مردم در صحنه و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، ایران آنچنان پایه هایش قوی و مستحكم شده كه دیگر كسی جرات تهدید واقعی آن را ندارد.

وی با تاكید بر اینكه آینده به ایران تعلق دارد، گفت: مردم دنیا وارد دوره بیداری شده اند و انقلاب های مردمی در خاورمیانه و آفریقا بی تردید اگر دخالت آمریكا و ایادی آن نباشد، جهت گیری مستقل و ضد سلطه خواهند داشت.

سفیر كشورمان با ذكر این نكته كه سیاست تجاوزكارانه آمریكا به ایران و خاورمیانه ختم نمی شود، اظهارداشت: آنچه اكنون همه در شرق آسیا شاهد آن هستند سیاست علنی و تهاجمی آمریكا در جهت مهار و محاصره چین است. سیاستی كه ناشی از نگاه قلدرانه آمریكا به جهان است.

دكتر صفری با اشاره به زنده كردن اختلاف های سرزمینی توسط واشنگتن در شرق آسیا، گفت: سیاستی كه آمریكا طی دهه های اخیر علیه ایران در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه در پیش گرفته اكنون در شرق آسیا علیه چین كپی برداری كرده است .

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ادامه سخنانش با تاكید براینكه در عصر نوین قدرت های سنتی روبه افول بوده و لذا در صدد جلوگیری از رشد قدرت های نوظهور هستند، اضافه كرد: در چنین شرایطی سیاست خارجی ایران و چین شباهت و همسانی بسیاری به یكدیگر دارند.

وی افزود: دو كشور بشدت مخالف دخالت قدرت های سلطه گر در امور داخلی سایر كشورها هستند و سیاست اصولی چین ، روسیه و ایران در قبال تحولات سوریه به خوبی نماد این سیاست بیطرفانه و عدالت خواهانه در جهان است.

صفری با اشاره به اینكه درك مردم و مسوولان ایران و چین از یكدیگر هرروز بیشتر می شود، گفت: ایران بی تردید شریك و دوست مطمئن چین در خاورمیانه است و پكن نیز دوست و همكار مطمئن تهران در شرق خواهد بود.

در این مراسم پرفسور ‘لی پیلون ‘ استاد دانشگاه پكن شعری در مورد حضرت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی قرائت كرد.

دكتر’حسین جلیلوند’ رایزن فرهنگی ایران در چین نیز در این مراسم به مناسبت سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن سخنرانی كرد.

دانش آموزان مجتمع امام خمینی (ره) پكن نیز با اجرای سرودی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تحسین حاضران را برانگیختند.

بازدید دکتر حسین جلیلوند از بخش پارسی رادیو بین المللی چین

در آستانه فرارسیدن بهار چینی در روز بیست و هشتم ژانویه، رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران، دکتر حسین جلیلوند از رادیو بین المللی چین بازید کرد.

دکتر جلیلوند در دیدار خود از بخش پارسی رادیو بین المللی چین، فرارسیدن بهار چینی را به شنوندگان پارسی زبان تبریک گفته و به فلسفه و مشترکات آیین و رسوم این عید با عید نوروز در ایران اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *